BEGINNER: Pripojeni dalsiho pocitace k Internetu prostrednictvim Linuxu

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Pátek Srpen 24 21:55:07 CEST 2001

On Fri, 24 Aug 2001, Petr Tomasek wrote:

> No, ono uplne staci nejake to ipchains-howto, apod.... hledejte na svem disku
> ;)
Jiste jste si vsiml v subjectu dopisu slovicka BEGINNER. Proto jsem radil
tyto zdroje informaci, ktere jsou v cestine, coz je pro zacatecnika dost
dulezite.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..
email: tomas na valousek.cz
www:   http://www.spsselib.hiedu.cz/~xvalous 	(~=ALT+126)