AMD vs. INTEL

Vaclav Slavik v.slavik na volny.cz
Pátek Srpen 24 23:49:15 CEST 2001

Zdravim,

> ??? ja mel za to, ze tento problem je vyresen novejsimi Kernely! Alespon
> sam doma na taove desce bez problemu provozuji kernel 2.4.6. koukam se
> tady v praci do kernelu 2.4.9 a fix na tenhle problem tam JE!

Vyzkousel jsem postupne 2.4.8 z Mandrake Cooker a 2.4.9 bez patchu a oba se
chovaji stejne -- kopirovani souboru na ZIPku uz nezpusobuje reset ide
kanalu, ale prikaz umount /mnt/zip vytuhne behem volani
oldmount("/mnt/zip") a pak v cyklu nic nedela, vypise hlasku, ze resetoval
ATAPI, dlouho nic nedela, vypise hlasku a tak dal, az mi dojde trpelivost a
vypnu pocitac. Jednou asi po minute uspesne skoncil, ale to bylo poprve a
naposledy.

Co preste je ten fix v novych jadrech? Aha, uz jsem to asi nasel...
quirk_vialatency(). Zda se, ze tohle funguje jenom s northbridgem KT133 (a
ja mam desku FIC AD11 s AMD761 a ten windowsovy neoficialni patch, na
kterem je tahle uprava jadra zalozena, mi taky nefungoval :( )

Kazdopadne diky za upozorneni, ze nove jadra maji aspon neco.

VS