Winmodem

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Srpen 25 20:12:21 CEST 2001

On Sat, 25 Aug 2001, Persei wrote:

> Zdravim konferenci,
> myslite si, ze je mozne rozchodit modem typ ESS S56STH-PI Data Fax Voice
> Modem (interni winmodem) 56k na RedHatu (nebo na Linuxu obecne)? Hledal jsem
> na netu (asi tri dny) nejake informace, ale nasel jsem jen par vet o tom, ze
> na nektere winmodemy existuje dodatecny driver, ktery emuluje hardwarovy
> chip na klasickych Hayes-kompatibilnich modemech, s kterymi Linux nema
> problemy. Ale nic konkretniho jsem se de facto nedozvedel.
> Diky predem,
> Dan Martyka

Pro některé winmodemy existují ovladače, ovšem pro jádro 2.2.x .
Pro jádro 2.4.x neexistují pokud se nic nezměnilo.
Nejlepší vyhodit a koupit normální modem - externí, žádný win...
Je to nejednoduší a možná také nejlacinější řešení než psát ovladač a
trápit se.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne