Linux + Digitalni Foto

Valter valter na atlas.cz
Neděle Srpen 26 22:04:49 CEST 2001

Ahoj !

Dakujem za odozvu.

Po zvazeni moznosti a ponuky mi vypadli dva typy :

1) Olympus C-2500L 2.5M (seriovy port)
2) Olympus C-700UZ 2.1M (USB storage class)

Teoreticky by nemal byt problem tahat z toho fotky pod Linuxom.

V pripade 1) by sa dalo rozmyslat o obstarani citacky kariet pod USB.
Ma to niekto odzkusane ? S akym typom ?

Pre pripad 2) je citacka kariet zbytocny luxus :-)

BTW: Ako sa vlastne tvari (voci systemu) ta srandovna redukcia vo
forme 3.5" diskety ?

PS: Moj zatial jediny pokus o sprevadzkovanie USB dopadol tak, ze
po zasunuti kabliku sa na konzole vypisalo hlasenie o pripojenom
zariadeni, ale nedokazal som sane vysvcetlit, kde vlasatne je ten
scaner (microtek V6 USL) pripojeny.

Vyzera to tak, ze budem musiet po roku opet vytiahnut kernel-source
a nakopilovat si nieco aktualne :-)
Ing. Mayer Valter, Senec
Slovak Republic,  Europe