NumLock

real-time real-time na centrum.cz
Pondělí Srpen 27 08:30:06 CEST 2001

Petr Šobáň wrote:

> Koukni do archívu již to tu několikrát běželo.
> Jinak externí program pro Xka - nebo přepsat klávesovou mapu
> natvrdo na čísla.

V archivu jsem neco nasel, ale moc mi to nepomohlo. Nekdo tam pise ze v
KDE pomoci kcontrol to muzu nejak nastavit, ale asi jsem slepy nic
takoveho jsem tam nenasel. Pisete, ze existuje nejaky externi
program...jaky?
Predem diky....
Tomáš Mareš
Implementace a instalace Personální kamceláře
Servisní technik
Atlas Consulting s.r.o.