zmaten z gcc, glibc...

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pondělí Srpen 27 09:31:34 CEST 2001

Dobry den,

s prekladaci je potiz. Ja sice nepouzivam nic z toho, co vy, lec povim vam co
delam ja a co pouzivam. Ja pouzivam ORBacus a vsechno s tim spojene prekladam
pomoci GCC-2.95.2 prelozenym ze zdrojaku stazenych primo z gcc.gnu.org. Nevim,
jestli SuSE pouziva nejake patche, ale mozne to je. Jako prvni vec bych se
podival do README uvedenych baliku, jestli se tam neco o prekladaci nepise a
zkusil bych se zaridit podle toho. Nebo bych si stahnul GCC-2.95.2 od zdroje a
zjistil jestli to nepomuze.

S pozdravem, Libor Chocholaty

--- kraceno---