ztrata paketu na Sunu

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Pondělí Srpen 27 10:22:45 CEST 2001

Ja som mal podobne problemy. Vznikalo to z toho, ze SUN
automaticky si nastavi sietovy interface. Ide na to takto:
100 full duplex
100 half duplex
10 full duplex
10 half duplex

To co sa mu pozdava tam sa zastavi. Bohuzial zle detekoval
nastavenie a snazil sa tlacit data 100 full duplex (switch
bol nastaveny na 10 full duplex)

Riesenie je rucne nastavit na to co chcem. Moj predpoklad
je ze mate len jeden sietovy interface. Dane nastavenie
totiz vplyva na vsetky interfacy.
pridajte do suboru /etc/system:
* Pridane parametre pre sietovy interface, aby isiel iba ako 10 full-duplex
set hme:hme_adv_autoneg_cap=0
set hme:hme_adv_100T4_cap=0
set hme:hme_adv_100fdx_cap=0
set hme:hme_adv_100hdx_cap=0
set hme:hme_adv_10fdx_cap=1
set hme:hme_adv_10hdx_cap=0
* Koniec pridanych parametrov

Ta hviezdicka na zaciatku riadku znamena poznamku. Po uprave je
nutny reboot.

Igor