Samba a HP720C

Petr Stanek snek na penguin.cz
Pondělí Srpen 27 09:59:26 CEST 2001

Rudolf Ulc wrote:

> Dobrý den
>
> Mám server s RH 7.1, na něm sambu 2.0.10. K serveru je připojena tiskárma HP 720 C.
> Tato tiskárna je GDI. Stanice s WIN 95 na tuto tiskárnu mohou bez problémů tisknout.
> Stanice s WIN 98 hlásí, že nastala chyba při zápisu do fronty a netisknou.
>
> Můžete mě prosím někdo poradit ?

Tuto tiskarnu neznam, ale pokud sam tvrdite ze je to GDI aneb WIN
tiskarna,
ktera ma vybrakovany hardware a vse potrebne musi udelat Win32 ovladac
za
tiskarnu, tak proc si myslite ze na ni bude tisknout Linux/Samba???

Pripojte ji k Win32 stanici a sambu nastavte aby tiskla na vzdalenou
tiskarnu
na te vasi Win32 stanici a ne naopak.

Snek