framebuffer - s3 virge/dx

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pondělí Srpen 27 09:32:56 CEST 2001

Robert Reznicek <drobosoft na centrum.cz> wrote:
 : zdravim,
 : nemohu rozchodit framebuffer na konzoli. mam kartu s3 virge/dx,
 : ktera je vesa 2 kompatibilni, jadro (2.4.8) mam zkompilovany s

mne to fungovalo (s 2.4.0, potom som vymenil videokartu)

 : podporou fb, ale pri startu kdyz si zvolim ze chci fb, zarve ze
 : tento mod neni definovany a kdyz dam pote "scan" rekne, ze
 : muzu pouze do textoveho rezimu. po startu muzu v pohode zavest

scan neukaze vesa videomody

 : modul pro vga16 a prejit do grafiky. modul fb (o kterem se pise v
 : howto) tam neni a pri kompilaci si nemuzu zvolit, ze ho chci mit

vesa fb sa neda zakompilovat ako modul

 : jako modul. je mozno pri startu nejak explicitne rici, ze karta
 : je vesa 2.0 kompatibilni, prip. zkompilovat fb jako modul a ten
 : pak zavest?

ja som pouzival nasledujuce parametre kernelu (pastnute z
grubu):
kernel /vmlinuz root=/dev/hda1 read-only vga=0x305 append="video=vesa:ywrap"

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |