samba a hosts allow

Jan Gajdorus jan.gajdorus na greep.cz
Pondělí Srpen 27 13:11:17 CEST 2001

Ja vim, ale me to nenabidne ani dialog k prihlaseni.
To se sifrovanim by se projevilo snad az po zadani jmena a hesla.
Server se prestane s jinou stanici nez 192.168.0.1 bavit hned na zacatku.
Opravdu nevim.

P.S. Sambu jsem kompiloval, nemuze to byt tim, ze jsem neco zapomnel pridat
do configure?

-----Original Message-----
From: Petr Šobáň [mailto:soban na centrum.cz]
Sent: Saturday, August 25, 2001 8:18 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: samba a hosts allow

On Sat, 25 Aug 2001, Jan Gajdorus wrote:

> Dobry den,
> mam na stroji se SuSE 7.1 nainstalovanou sambu 2.2.0 a dela mi to
> nasledujici vec.
> Linux je zaroven brana pro pristup na inet - bezna sit c - 192.168.0.x
> Muzu se na ni pripojit pouze z pocitace s ip 192.168.0.1, z ostatnich to
> nejde, hlaska je nasledujici:
> "Ucet nema povoleno prihlasit se z teto stanice."
> Uplne to ignoruje cokoli co napisu do hosts allow.
>

> Napada me, ze na ip 192.168.0.1 je Win2000 server a jinde
w2000professional
> nebo w98/me, ale vubec nevim proc.
>

> Nemate nekdo napad, cim by to mohlo byt?
>
> Diky
>
> Jan Gajdorus

Nebude to tím jak jednotlivé win posílají heslo k přihlášení ?
Wím že některé ho posílají jako prostý text a některé ho zakodují.
Lezlo se do registrů windows pro nápravu.

|            Ostrava                     |
|    e-mail soban na centrum.cz             |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne