Nefunguje ls | grep

Marek Jaros jam na vol.cz
Pondělí Srpen 27 14:52:45 CEST 2001

imho to v ls nebude.

ls si preci sam musi nejak zjistit delku radku (terminalu) a na zaklade toho
urci kolik sloupcu se mu vejde vedle sebe. jak to muze urcit v okamziku kdy
vystup smeruje jinam nez do terminalu?

~~ test ~~~
example# ls >bla
example# cat bla
aaa bbb ccc dlouhe_opravdu_velmi_dlouhe_jmeno_souboru_akorat_aby_se_vtirlo
aab bbc ccd
~~ end ~~~

pokud by tento pokus dopadl nejak podobne pak by to mohl byt problem binarky
'ls', ale o tom velmi pochybuju a spise bych se zameril na grep.

        jam