Modem ISDN Microcom porte plus serial - problemy pri pripojovani

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Srpen 27 19:41:27 CEST 2001

Jirka Prokůpek <jprokupek na centrum.cz> writes:

>  Mám ISDN modem microcom a pokousel jsem se pomoci neho pripojit na internet
>  pres pppd. verze pppd je 2.3.11, verze jadra je 2.2.17. Natahnute moduly
>  jsou ppp, syncppp, slhc. V options pro pppd jsem dal volbu sync a vynechal
>  async 0x0. Po spusteni pppd se modem pripojil, ale po pripojeni neslo nic
>  pingnout. -  mozna vic napovi prilozeny vypis ze syslogu.
>  Za veskere vecne navrhy a pripominky moc diky

U externich modemu se pouziva vetsinou async ppp, takze modem se
prepne nejakym prikazem do async rezimu a pak se chova z hlediska
linuxu jako jakykoliv analogovy modem.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311