drive error

Jiri VERUNEK verunek na vol.cz
Úterý Srpen 28 03:07:50 CEST 2001

> po manualni oprave filesystemu se mi obcas objevuji nasledujici dve
> radky. Bud pri nalogovani (po zadani username) nebo jednou pri kopirovani
> v MC v konzoli. Nepozoruji zadne jine chyby ci problemy (alespon v
> linuxu - ve woknech cas od casu zamrzne pocitac, scandisk nasel par
> spatnych bloku...). Prozatim bych rad vedel, co si pod uvedenyma chybama
> predstavovat).
>
> hda: dma_intr: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
> hda: dma_intr: error=0x84 { DriveStatusError BadCRC }
tyto dva radky se opakuji jeste 5-krat a nakonec
ide0: reset: success
Nemam pravdu? ;-)

Tento problem se mi objevil pri prechodu z RH 6.2 CZ na 7.1 CZ.
badblocks mi nic nenasel.
"Vyresil" jsem to kompilaci jadra bez podpory U-DMA.
Chipset mam VIAc686B, bugfix v jadru na to nemel vliv.

Jeste jsem mel problem s kernel panic, pricinou byl nejspis pretaktovany
Cyrix MII/266 na 300. S jadrem 2.2.x bezel bez problemu vice nez rok.
Zatim drzi.

= Jiří VERUNĚK               verunek na vol.cz           verunek na jabber.cz =
= http://verunek.korab.cz    jiri.verunek na seznam.cz       ICQ: 42071840 =
= GnuPG fingerprint: 08FD E5BD A169 7C29 8381  5D86 0595 D1EF E64A 1A13 =