Samba 2.2.1 a PDC

David Lukastik david.lukastik na svkuh.cz
Úterý Srpen 28 07:22:14 CEST 2001

On 27 Aug 2001 18:05:29 +0200, Petr May wrote:
> Dobry den,
>
> snazim se rozjet Sambu jako PDC server, ale nedari se mi nastavit
> uzivatelske skupiny pro Win NT a Win2000.
> Chodi to nekomu?
>
> samba 2.2.1a
> linux 7.0
>
> Diky
> Petr May

Zdravim,

chodi to bez problemu. Testovano Win95/98/Me, WinNT SP6, Win2000 SP1.
Zatim jsem Sambu netestoval proti Win2000 SP2.

PDC - RH 7.1, kernel 2.4.5, XFS, RAID 1

V cem mate problem?

Staci vytvorit skupinu(y) pod Linuxem, a pridat do nich pozadovane
uzivatele.

U jednotlivych sdileni pak jako valid users staci zapsat skupinu stylem
valid users = @skupina1 @skupina2 uzivatel1 uzivatel2

Pokud chcete nastavovat ruzna prava uzivatelum pristupujicim k jednomu
konkretnimu sdileni, pak budete potrebovat bud patchovat jadro pro
pouziti ACL nad ext2fs nebo pouzit XFS.

Samba 2.2.1a ma jednu chybku a to tu, ze pri zobrazeni v usermanageru,
ci vypisu vsech uzivatelu na WinNT/2000, kterym mohu nastavit pristup ke
sdileni. Tato chyba se projevuje hlasenim "Tag is invalid", tato chybka
je opravena v CVS, ale nemela by vsak zpusobovat omezeni v normalnim
provozu. Pokud nejake problemy zpusobuje vyzkousejte stahnout a
prekompilovat nove CVS, chyba by mela byt opravena.

S pozdravem,

David Lukastik