zmaten z gcc, glibc...

webbot na post.cz webbot na post.cz
Úterý Srpen 28 09:30:03 CEST 2001

>Pavle, opravdu musis porad dokola predvadet, jak si vymyslis *cokoliv*,
>abys dokazal, ze RH jsou spatni a SuSE je jedina dobra? Hodnoceni
>konkurence prislusi zakaznikum, ne kokurujicim si firmam, protoze *nemaji*
>objektivni nazor (zejmena pokud je hodnotici clovek placen tou samou
>firmou - rika se tomu stret zajmu).

Hodnoceni konkurence zakaznikem.

Konferenci Linux sleduji uz zhruba rok. To co tu
ted resite, je mi uplne jedno. Mam ale jednu otazku?
Proc jste z toho "komercniho" SuSE tak spatni. Vzdyt
ja chci firmu, ktera v ceske rebublice existuje, ktera
mi poskytne podporu, da mi manualy a najdu informace v
cestine. A za to ji i rad zaplatim. Ja pouzivam Linux
ve firme a nechci pouzivat distribuci, ktera oficialne
neexistuje. At si kazdy pouziva co chce, nekdo do doho
neda ani korunu, a nekdo si zaplati za sluzby od firmy,
ktera za nim bude stat. V konferenci mi to nekdy pripada
jako valka mezi Redhat CZ a SuSE. (dost dobra byla
debata okolo StarOffice).

Tzn.

Nenapadejte SuSE kvuli jeji komerci, ja jako normalni
uzivaltel chci aby na trhu byla firma, ktera me bude
oficialne podporovat, protoze to potrebuji. To ze to
SuSE dela jinak je jeji vec, dulezite je ze to funguje.
Proti RedHatu nic nemam, ale budu ho pouzivat (mozna),
az bude v CR oficialni zastoupeni a veci s tim spojene.
Vzdyt na Linuxu je krasne to ze mam moznost volby, bud
absolutne free, nebo trochu komerce. Kazdy si zvoli to
svoje. Ja pouzivam SuSE, a Pygmy Linux postaveny na
Slackware.

P.S. neukamenujte me

S pozdravem

Ondrej Prokop