zmaten z gcc, glibc...

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Úterý Srpen 28 12:31:22 CEST 2001

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

>         Vite, Linux neni jen UNIX/GNU, GPL apod. (narazim na source) je to take
> komercni prostredi a v takovem se vazne takto pracovat neda... zkuste si
> to a uvidite kolik nesmyslneho casu travite vecmi, ktere kdybyste
> venoval vyvoji mohl byt produkt davno nekde jinde... lide take zjistuji,
> ze taJava ma take neco do sebe...
>
> PS: To je to podpurne prostredi o kterem jsem mluvil minuly tyden v
> souvislosti s vyvojem rekneme driveru pro urcity novy HW...

Mate naprostou pravdu, ale uz me to zacina unavovat. Napriklad ja pouzivam v praci
RedHat - protoze jsem s nim zacal - nyni ve verzi 6.2 a gcc-2.95.2, protoze mi
prelozi vse, co potrebuji. Jsem zvedav, jak dlouho s timto stavem jeste vydrzim.
Jeste jsem nenasel moralni silu nainstalovat Red Hat 7.x. Slackware 7.1 je
pouzitelny a SuSE 7.x take (overil kolega u zakaznika :-).

Uz placam nesmysly, jdu radsi neco delat.

Libor