Grant: počešti

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Srpen 28 12:39:25 CEST 2001

   From: David Kuzela <david na kuzela.cz>
   Date: Mon, 27 Aug 2001 23:31:45 +0200

Zdravím,

   > Mozna by mohlo fungovat tohle:
   >
   >   http://freshmeat.net/redir/wprint/11737/url_homepage/

[...]

   > ale jeste jsem se nedostal k vyzkouseni.

já jsem se k tomu dostal. Nicméně má to jednu dosti podstatnou chybu -
musím k tomu mít nainstalovány TTF fonty :-( Škoda. Ale vypadá to poměrně
zajímavě. Možná je to dobrý námět na článek do Linuxových novin - porovnání
všech možných řešení tisku z Netscapu/Mozilly v češtině... Ujme se toho
někdo?

BTW - v původním mailu je hlavička

Opravdu chcete, abych si na svém počítači vytvořil účet dawyd? ;-)
--
Pavel Janík

No matter how hard you try, you can't make a baby in much less than
9 months. Trying to speed this up *might* make it slower, but it won't make
it happen any quicker.
                  -- RFC1925: The Twelve Networking Truths