samba a windows 98

David Lukastik david.lukastik na svkuh.cz
Úterý Srpen 28 12:39:36 CEST 2001

On 28 Aug 2001 11:38:30 +0200, Petr Cerny wrote:
> Obracim se na Vas s nasledujicim problemem.
> Prosel jsem archiv a dalsi stranky, ale na nic podobneho jsem nanarazil.
>
> Mam Redhat 7.1, samba
> Z stanice s Win2000 se vse chova normalne.
> Ze stanice s win98 se uzivatelum normalne namapuje home adresar, ale nemohou
> do nej vytvorit adresar.
> Pri zadani nova slozka z Win se slozka zalozi, ale uz nejde prejmenovat,
> smazat a pri pokusu o prochazeni win reknou, ze slozka neexistuje.
> Prava k home adr. jsou drwxr-xr-x.
> pri vytvoreni normalniho souboru je vse v pohode.

> [...]

Zdravim,

pokud si matne vzpominam, mel jsem tento problem, kdyz jsem nezadal do
smb.conf parametry client code page a character set.

Nevim jestli je to ten samy pripad. Nesly prejmenovavat a vytvaret
slozky. Ale uz je to par let zpet, co jsem tento problem resil. Tehdy
byla Samba 2.0 jako novinka.

S pozdravem,

David Lukastik