framebuffer - s3 virge/dx

Robert Reznicek drobosoft na centrum.cz
Úterý Srpen 28 13:31:52 CEST 2001

Robert Reznicek <drobosoft na centrum.cz> wrote:
 : Robert Reznicek <drobosoft na centrum.cz> wrote:
 : : zdravim,
 : : nemohu rozchodit framebuffer na konzoli. mam kartu s3
virge/dx,
 : : ktera je vesa 2 kompatibilni, jadro (2.4.8) mam zkompilovany

 : ja som pouzival nasledujuce parametre kernelu (pastnute z
 : grubu):
 : kernel /vmlinuz root=/dev/hda1 read-only vga=0x305
 : append="video=vesa:ywrap"
 : --------------------------------------------------------------
 :>tak jsem do lilo.conf pridal append="video=vesa:ywrap" a
stale
 : mi to pise, ze jsem "passed an undefine mode number". to
nechapu,
 : kde bych ten mod mel definovat.

a ked skusis to cislo zadat pri boote?
(inac starsie lilo nedokazalo spracovat cisla v sestnaskovej
sustave, bolo ich treba zadavat v desiatkovej)

uz jsem se to tam snazil dat v hexa i v desitkovy a nic :(
jedine kdyz rucne zavedu modul pro vga 16, tak to jede, ale to je
samozrejme docela nuda...

-----
Hrajte on-line hry na http://herna.centrum.cz
Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz