Re(2x): Re(2x): XFree86 4.1 a ceska klavesnice

Martin.Sanda na mmp.cz Martin.Sanda na mmp.cz
Úterý Srpen 28 14:22:56 CEST 2001

>Ne, me prepinani na KDE funguje v poradku, cestina take, takze to musel
>byt lokalni problem.

To znamená, že chodí jak přepínání přes ikonku, případně klávesovou zkratku
z KDE, tak Shiftama přímo v XFree?
Jinak ohledně toho problému, to, že se projevil lokálně ještě neznamená, že
má globální důvod :) Jinými slovy, asi se nakumulovalo několik věcí zrovna v
mém počítači, ale myslím, že to s tím přesto souvisí.

>Jedna se predevsim o to, ze stavaji verze 4.1.x MENI ZASADNIM zpusobem
>chovani ceske a slovenske klavesnice, coz je docela neprijemne, protoze se
>to projevi v podzimnich verzich distribuci, kdy uzivatele pracujici na
>starsich verzich  maji uplne jine ovladani nez uzivatele pracujici
>na nove verzi s tim, ze TI NOVI UZIVATELE SI TO NEMOHOU ZMENIT, protoze
>tam ty mapy proste chybi!!!

Já jsem problém pochopil, ale moje otázka zněla, zda ono řešení s dvojí
mapou není ve své podstatě nesystémové, jinde neužívané a proto s ním
nečeští (neslovenští) programátoři prostě nepočítaj? Což může, ale nemusí
způsobit nejrůznější nečekané problémy.

Jinak to prosím berte jako akademickou diskusi, protože jsem nové XFree
nezkoušel.

S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda