CVS server

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Úterý Srpen 28 14:26:00 CEST 2001

Ciao

do CVS se leze pres promennou CVS_ROOT nebo primo v prikazu:

cvs -d ":ext:ja na muj.pocitac.cz:/var/lib/cvs/CVSROOT" checkout project

pricemz v promenen CVS_RSH je uveden shell, kterm se pripojujes
(nejspis ssh). S pserevrem je to podobne, ale pouzije se metoda
-d :pserver:ja....

Ja vzdycky koukam na http://www.cvshome.org/

a kliknu na manual.

FH

On Tue, 28 Aug 2001 11:56:48 +0000 (UTC), Jiri Kratochvil: