Mutt -- trideni

David Kuzela david na kuzela.cz
Úterý Srpen 28 16:38:35 CEST 2001

Zdravim,

jde mutt prinutit aby tridil postu podle threadu tak, ze thready (jako
celky) budou setridene od nejnovejsiho po nejstarsi, ale jednotlive
prispevky v threadu budou setridene chronologicky od nejstarsiho k
nejnovejsimu?

Mam nastavene:

  set sort=threads

A at zkusim

  set sort_aux=reverse-date-received

nebo

  set sort_aux=last-date

neni to ono -- v prvnim pripade jsou thready setridene tak jak chci,
ale jejich casti jsou (take) serazene od nejnovejsi k nejstarsi --
coz je dost neprakticke -- a v druhem pripade se mi zase nelibi, ze
kdyz otevru folder nevidim nejnovejsi neprectene zpravy.

Mutt pouzivam uz pomerne dlouho a v posledni dobe mi to vaci cim dal
ti vic, takze jsem se rozhodl s tim neco delat, a proto bych rad vedel
jestli mi neco neunika, nez zacnu zkoumat zdrojaky.

Diky
--
                                                David Kuzela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-