jakou TV kartu pod RedHat 7.*

Miroslav Barták mbartak na iol.cz
Úterý Srpen 28 22:39:14 CEST 2001

Dne st 22. srpen 2001 14:46 jste napsal(a):

> [...]

a v Xconfig-4 připsat   Load  "v4l"

> ja vlastne taky ne, pouzivam ISA tuner plus ATI Rage128 Fury, ale ta
> nepotreba upgrade glibc by mela platit obecne.

Ja mam AIW Rage128 Pro 32 AGP. Rozchodil jsem televizi - už vůbec nepotřebuju
Windows (Pouze na XFree 4.1.0). Narozdíl od Win rychle přepíná programy.
Co mě ještě trochu vadí je stereo. Editovat .xawtv nepomohlo. Video vstup je
zase stereo pořád. Verzi xawtv 3.6 se  mi nepovedlo zkompilovat. Nefunguje
grabování a nevim jak zapínat a vypínat videovýstup.
Díky za tip.

--
Miroslav Barták  <mbartak na iol.cz>