Okamžité vytáčení linky při odeslání e-mailu

Dalibor Kouřil dalibork na sorbi.cz
Středa Srpen 29 11:14:02 CEST 2001

Zdravím,

potreboval bych aby kdyz odeslu e-mail, aby se mi vytocila linka a Sendmail
odeslal postu. Dial on demand mam nastaven, confCON_EXPENSIVE mam False.
Linka se vytoci, ale e-maily neodejdou, dokonce i kdyz do skriptu if_up dam
sendmail -q tak taky neodejdou (timto zpusobem e-maily odchazi jen kdyz
vytaceni neni inicializovane sendmailem - napr. jen kdyz je nacasovane).
Mam pocit ze se sendmail zkousi spojit se SMART_HOST , tim spusti vytaceni,
SMART_HOST neni dostupny (teprve se vytaci), potom je sice uz vytoceno, ale
sendmail jiz znovu ze SMART_HOST nekomunikuje (nevim jestli je nekde
nastavena nejaka prodleva pred znovuopakovanim kontaktu na SMART_HOST nebo
se to zkousi jen jednou).
No a potom, protoze zadna data nejdou mi pppd zavesi.... A tim je konec.

Diky vsem za nakopnuti pri mych minulych dotazech a predem dekuji za
pripadne rady.

--

Dalibor Kouřil, SORBI a.s.