run SAMBA

Alimov, David (externista) ext.David.Alimov na skoda-auto.cz
Středa Srpen 29 11:44:10 CEST 2001

dobry den preji,
mam problem se spustenim SAMBY. nahral jsem si RH7.1, a na neho SAMBU. jak
jsem pozdeji zjistil byla to verze 2.0.*, a protoze jsem mel problemy s
WIN2000 tak jsem ji odinstaloval pomoci "rpm -e samba", a nahral si
"samba-latest.tar.gz". tu jsem rozbalil naconfiguroval pomoci "./configure",
pak prelozil pomoci "make install". az potud si myslim ze jsem postupoval
dobre. ale pak jsem hledal treba soubor smb.conf a ten jsem nasel jen v
/etc/samba/, s tim ze mel datum vytvoreni stare instalace samby.
dalsi problem ma s tim ze se mi naistaloval Xinetd.conf a ja mam nastaveni
jen na inetd.conf, a tak nevim jak mam nastavit swat.

dekuji David ALimov