run SAMBA

David Alimov alika na centrum.cz
Středa Srpen 29 12:03:40 CEST 2001

dobry den preji,
mam problem se spustenim SAMBY. nahral jsem si RH7.1, a na neho
SAMBU. jak jsem pozdeji zjistil byla to verze 2.0.*, a protoze
jsem mel problemy s WIN2000 tak jsem ji odinstaloval pomoci "rpm -
e samba", a nahral si "samba-latest.tar.gz". tu jsem rozbalil
naconfiguroval pomoci "./configure", pak prelozil pomoci "make
install". az potud si myslim ze jsem postupoval dobre. ale pak
jsem hledal treba soubor smb.conf a ten jsem nasel jen
v /etc/samba/, s tim ze mel datum vytvoreni stare instalace
samby.
dalsi problem ma s tim ze se mi naistaloval Xinetd.conf a ja mam
nastaveni jen na inetd.conf, a tak nevim jak mam nastavit swat.

dekuji David ALimov

-----
Hrajte on-line hry na http://herna.centrum.cz
Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz