run SAMBA

Marek Jaros jam na vol.cz
Středa Srpen 29 12:31:25 CEST 2001

On Wed, Aug 29, 2001 at 12:03:40PM +0200, David Alimov wrote:
> dobry den preji,
> mam problem se spustenim SAMBY. nahral jsem si RH7.1, a na neho
> SAMBU. jak jsem pozdeji zjistil byla to verze 2.0.*, a protoze
> jsem mel problemy s WIN2000 tak jsem ji odinstaloval pomoci "rpm -
> e samba", a nahral si "samba-latest.tar.gz". tu jsem rozbalil
> naconfiguroval pomoci "./configure", pak prelozil pomoci "make
> install". az potud si myslim ze jsem postupoval dobre. ale pak
> jsem hledal treba soubor smb.conf a ten jsem nasel jen
> v /etc/samba/, s tim ze mel datum vytvoreni stare instalace
> samby.

defaultne se z tarbalu instaluje samba do /usr/local/bin
tz. configurak najdete v /usr/local/etc (nebo /usr/local/lib)

vzhledem k tomu ze rpm balik instaluje vse (zavadeci scrypty a tak) narozdil
od tarbalu bude minimalne treba se podivat do /etc/rc.d/init.d/samba a opravit
alespon cesty k binarkam. pochopitelne zde muzete i explicitne zadat cestu
konfiguracnich souboru, ale tohle vsechno je tezce nesystemovy reseni.

doporucuju make deinstall a stahnout rpm balik.

	jam
--
I'm not designed for M$ WindowsVC