HylaFax nastaveni modemu ?

Rostislav.Mikulecky na atlas.cz Rostislav.Mikulecky na atlas.cz
Středa Srpen 29 12:34:22 CEST 2001

Preji dobry den

Nastavuji HylaFax a mam problem s nastavenim faxmodemu.
Prijem je bez problemu.
Pri odesilani faxu faxmodem vytoci, pocka az se protejsek ozve a polozi.
Nastaveni

ModemType:		Class2.0	# use class 2.0 interface
ModemRate:		38400		# DCE-DTE communication rate
ModemFlowControl:	rtscts		# XON/XOFF flow control assumed
ModemNoFlowCmd:		AT&H0&I0&R1	# setup modem for no flow control
ModemHardFlowCmd:	AT&H1&I0&R2	# setup modem for hardware flow control
ModemSoftFlowCmd:	AT&H2&I2&R1	# setup modem for software flow control
ModemSetupDTRCmd:	ATS13=1&D2	# setup so DTR drop resets modem
ModemSetupDCDCmd:	AT&C1		# setup so DCD reflects carrier (or not)
ModemResultCodesCmd:	ATQ0X4		# enable extended result codes
ModemSetupAACmd:	AT+FAA=1
ModemSetVolumeCmd:	"ATM0 ATM1 ATM1 ATM1 ATM1"
Class2BUGCmd:		AT+FBU=0
Class2CQQueryCmd:	!(0),(0)	# override modem response
Class2NRCmd:    AT+FNR=1,1,1,0

jsem vzal zakladni plus jsem potom trochu experimentoval ale nic.
Zkousel jsem to s faxmodemy Robotics 56k, GVC 56k, Microcom DeskPorte 56k (samozrejme jsem menil nastaveni pro jednotlive modemy)a vysledek stejny.

Nesetkal se s tim nekdo?
Prosim o pomoc.

	Diky
		Rostislav Mikulecky

E-Mail:    Rostislav.Mikulecky na ApexNet.cz
---