run samba

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Středa Srpen 29 13:37:08 CEST 2001

> deinstal" a napsalo mi to za neni vytvorena roura. chtel bych
> se zaptat jak
> se tedy roura vytvori, abych mohl odstranit tu nainstalovanou

jak se vytvari roura:
---------------------
v cechach: vezme se tyc a do ni udela dira
v rusku:   vezme se dira a obali plechem
--

ne, vazne, zde asi neslo o abyste Vy vytvoril rouru; spise o prekopnute
potrubi (volal jste havarie?)

nicmene bez znalosti okolniho portubi (alespon co bylo za fitinky pred a za
onou neexistujici rourou) se tezko radi. aspon kdybyste znal pohlavi a
prumer v palcich

mohl to byt script v ktereho roure byl pouzit program ktery ve vasem systemu
neexistuje (napr)

Hezky den

MP