Samba a HP720C

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Středa Srpen 29 14:06:54 CEST 2001

ahoj,
nevim jestli je skutecne chyba u samby.
Mame jednu HP710 (jsou dost podobne) na Win98, a z
jedne dalsi stanice v lokalni siti s Win98 se na tiskne
bez problemu, dalsi dve hlasi pri pokusu o tisk na sdilenou
tiskarnu chybu, jako u vas. Pritom jsou tam stejne
drivery, stejny obsah registry...
Chyba mezi nebem a M$/HP ? :-)

### Rudolf Ulc napsal dne 27 Aug 01, v 8:13 :

> Samozřejmě ano, jinak by to bylo jasné a ani bych to sem nepsal. Jinak
> Samba pracuje jako doménové kontrolér, fungují přihlašovací skripty,
> apod..

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail