IMAP

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Středa Srpen 29 14:50:36 CEST 2001

to jsem jiz zkousel, ale nefunguje mi to :(
co vsechno jste pri konfiguraci menil?
Zdravi
    Milan Roubal
    roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz

----- Original Message -----
From: "Milan Suchánek" <such na i-development.cz>
To: "Milan Roubal" <linux na linux.cz>
Sent: Wednesday, August 29, 2001 2:44 PM
Subject: Re: IMAP

Hello Milan,

Wednesday, August 29, 2001, 2:00:22 PM, you wrote:

./configure --without-authpwd --without-authmysql --without-authdaemon --bin
dir=/usr/bin --mandir=/usr/man
MR> a kdyz se pokusim pustit
MR> imapd.rc tak dostanu hlasku
MR> AUTHFAILURE

MR> tuto hlasku produkuje libovolny modul, at zkousim authuserdb, authpam...
MR> Co delam spatne?

A neni to tim, ze jste vypnul vsechny autentizacni features? Zkuste
nechat implicitni hodnoty, t.j. spuste nejdriv jen ./configure a pak
postupne odebirejte co nepotrebujete. Ja pouzivam na jednom stroji
authpam, na druhem authmysql a oboje funguje bez problemu.

--
Best regards,
 Milan                            mailto:such na i-development.cz