Emulator Palm Pilota

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Srpen 29 15:16:05 CEST 2001

On 29/08/2001, Rudolf Ulc wrote:

> stáhl jsem si emulátor Palm Pilota v 3.2 z
> http://www.palmos.com/dev/tech/tools/emulator/#source
>
> Po kompilaci na RH 7.1 program spadne na porušení ochrany paměti.
> Verze 3.1 zkompilovaná na RH 6.2 fungovala správně. Verze 3.1
> zkompilovaná na RH 7.1 skončí také na porušení ochrany paměti.
>
> Nezkoušel jste to někdo? Je to jen můj problém nebo problém RH 7.1 ?

Kompiloval jsem ho na RH 7.0 a chovalo se to podobne. Po delsim hledani
jsem nekde zjistil, ze je treba vyhodit optimalizace ze vsech Makefile.
Bohuzel je to uz docela dlouho, co jsem si s tim hral, takze si
nepamatuju uplne presne, jestli staci jenom vyhodit prepinac -Ox nebo
jestli se s tim delalo jeste neco dalsiho.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka