Smerovani posty v Postfixu. Pro vybrane uzivatele.

Radek Hnilica radek na kvark.balga.cz
Středa Srpen 29 16:32:01 CEST 2001

> Do /etc/postfix/main.cf pridate
> transport_maps = hash:/etc/postfix/transport

To jsem nemel, diky za info.

> a v /etc/postfix/transport napisete, ze
>
> jinystroj.cz		smtp:jinystroj.cz
mam tam uz davno
jinystroj.cz		smtp:[jinystroj.cz]:25
dal jsem tam co doporucujete

> (a pregenerujete hash tabulky transport - tj v /etc/postfix spustite
> postmap transport)

musim postmap /etc/postfix/transport tak jednoduse bez cesty mi to nefunguje

> Co nevyhovi nejakemu zaznamu v tabulce transport, posila se jako
> predtim na relayhosta.

Posila tam vsechno.
nepomohlo, jeste nekde v konfiguraci je neco blbe.  Strasne mne to stve.
Servery si tady u mne hraji ping pong.  Je to primo hruza.  Nastesti to
necykli.

> A jinak se pojdte presunout do sendmail@

please jaky je presny nntp:// lokator
prosim vite o nejake news serveru ktery je otevreny i pro mne,
po mnoha peripetiich beru newsy z nemecka.  Nicmene nektere
tam nemaji, cz.comp.linux nastesti jo.

Zaver, na brane prepisuji postu na
user na mail-hub.firma.cz

na mail-hub.firma.cz mam trsnsport jako vyse a v virtual prepisuji
nektere adresy na
user	@mail-jinde.firma.cz
jmeno.prijmeni	@mail-jinde.firma.cz

kdyz dojde posta z venku, jde na branu, z brany na mail-hub, ten ji posle
na branu a ta na mail-jinde.

jeste horsi je to kdyz dojde posta na jmeno.prijmeni, to si to ty servery
mezi sebou prehazuji jak horkou bramboru, bran na mail-hub, ten to prepise
a posle brane z jmeno.prijmeni na user.  brana to zase vrati na mail-hub,
ten to posle brane a ta to teprve posle na mail-jinde.

Uz tusim nektere veci, ale neustale nemuzu pochopit proc se "ignoruje"
transport.

--
Radek Hnilica <Radek at Balga dot CZ>
  will be <Radek at Hnilica dot CZ> in near future

No matter how far down the wrong road you've gone, turn back.
						Turkish proverb