Mozilla 0.9.3 jako email klient...

Marián Kyral marian.kyral na worldonline.cz
Středa Srpen 29 19:12:56 CEST 2001

CyBorg wrote:
 > Zdravim!
 >
 > Mam par otazek:
 >
 > Prosim vas nevite jak rozchodit v Mozille filtry posty, funguji vubec?
 > Asi se ptam na blbost.... :)

Fungují, jen je po nastavení musíte zapnout. V tabulce s filtry je vždy
vpravo taková tečka, která po kliknití zezelená :-)

 > Dalsi otazku mam jeste, jak efektivne zazalohovat nastaveni a datove
soubory
 > s postou, news zpravama atd...
 > Staci zkopirovat jen soubory s nastavenim, nebo se to meni s kazdou
 > distribuci... ;)
Myslím, že bude stačit, když si zachováte adresář .mozilla v home. Tam
jsou zprávy a nastavení

 > Dale by me zajimalo, zda je Mozilla  e-mail klient nachylny na takove
veci
 > jako scripty v HTML zpravach apod.?
Nevšiml jsem si zatím žádného problému.

 > A je vubec mozny pouzivat digitalni podpis stejne jako v MS Outlooku
 > (Thawte).

Asi ne, chtěl jsem zkusit gnupg, ale zatím nevím jak na to.

--