Jak vypnout Xterminal

Michal Sviga dama na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 30 00:57:48 CEST 2001

Problem je ale v tom, ze Xterminal je bezny PC s RH 7.0 a 7.1.
Vypnutim Power by byl ale system nekorektne ukoncen.

Jak mi radil pan Baloun, lze pouzit Ctrl-alt-Backspace, ale to zaridi
pouze "ukonceni spojeni". Po ukonceni spojeni se ale opet spusti kdm a
prihlasovaci dialog.

Nastavil jsem si ctrl-alt-del jako shutdown. To lze ale pouzit pouze ve
chvili, kdy se ukoncuje spojeni. To je pro bezneho uzivatele nepouzitelne.

Nejlepsi by bylo tlacitko v prihlasovacim dialogu KDM. Misto "Uzavrit
spojeni" - Shutdown.

Poradte mi co jineho, nevim si s tim rady.

Michal Sviga