Dual Athlon

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Srpen 30 04:06:44 CEST 2001

DD,
muzu se zeptat jak jste dopadl, tedy zda jste koupil nejakou desku na dual
Athlona,
jak to chodi, jestli to ma 64/66 a kolik. Ci zda jste poridil neco jineho.
Dale by me zajimalo jestli vy nebo nekdo jiny ma zkusenosti s gigabitovymi
sitovkami pod dual procesorem, kolik zerou vykonu procesoru a jake se na
nich
necha dosahnout realne prenosove rychlosti.
   Dekuji za odpoved
      Zdravi
      Milan Roubal
      roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz

----- Original Message -----
From: "Jan Kasprzak" <kas na informatics.muni.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Monday, July 23, 2001 3:43 PM
Subject: Re: Dual Athlon

Michal Dobes wrote:
: Koupit muzes na nekolika mistech, ale dodano bude az v puli srpna.
: Jo, a mabo stoji 18 kKc, aspon Tyan Thunder K7. PCI 64/33 to ma pet.
: Bacha na pameti, jsou v tom registered DDR RAM, ty se hodne blbe
: shani a s jinymi to neslape. Ma to na sobe vse podstatne
: (2x ETH 3c980

Tohle je neco s chipsetem Tigon II (driver acenic.c)? Cili Gigabit?
Pokud ne, tak je pro me podstatna pouze ta grafika (jako ze nezabere
dalsi slot).

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/