USB Zip

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Čtvrtek Srpen 30 07:11:53 CEST 2001

Zdar a silu.

Rozhodl jsem se, ze budu investovat do zipky, lec ocitl jsem se pred
dilematem. Na mem jedinem paralelnim portu mi visi tiskarna, takze bych dal
asi prednost USB verzi. USB port sice nemam zadny, ale mam pocit, ze se da
koupit karta, na ktere obvykle tak dva jsou (je to pravda?).

Potreboval bych vedet.
1) Potrebuje zminena karta nejaky ovladac sama pro sebe? Pokud ano, existuje
v linuxu takovy ovladac? (V Hardware-HOWTO jsem nic neobjevil.)
2) Da se pouzivat USB Zip s jadrem 2.2.16? Nebo alespon 2.2.19? Ma s tim
nekdo nejake zkusenosti? Upgrade na jine 2.2 mi tolik nevadi, ale na 2.4 bych
musel upgradovat celou distribuci a to se mi moc nechce. (Ano, vim ze
existuje Zip Drive Mini-HOWTO, jenze to je ponekud starsiho data a o USB tam
neni nic.)

Diky

          Pavel Kraus
            CAA CR