KDE 2.2

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Čtvrtek Srpen 30 09:11:01 CEST 2001

Dne čt 30. srpen 2001 08:38 Pavel Lisy napsal(a):
> Dobri lide,
>
> nejak nemohu najit, jak se v $SUBJ nastavi cesky
> (iso-8859-2) font pro popis ikon na plose, umoznuje mi to
> pouze vybrat helvetiku, ale ne kodovani.

v OvladacimCentru -> Osobni nastaveni -> Zeme & jazyk ->
Lokalizace sdelite sytemu, ze hodlate pouzivat ceske fonty.

v Vzhled & chovani -> Pracovni plocha -> vzhled vyberete
vhodny font

				Z.P.

P.S. a mejte nastaveny promenne prostedi  LC_ALL=cz_CZ a
LANG=cs_CZ

> V xfont serveru mem latin2 fonty jako prvni, v kde
> nastavenou cestinu a latin 2 font, vsude jinde to
> funguje, pouze ty ikony na plose.

no tak to budete muset vyzkouset jiny font ;o)