instalace RH a nastaveni datoveho bloku na hdd

Mošnička Roman RMosnicka na cpoj.cz
Čtvrtek Srpen 30 10:45:28 CEST 2001

>Vytvorit oddil (partition) a pak ho ze shellu naformatovat rucne (shell
je
>pri instalaci na druhe konzoli, cili (CTRL)+Alt+F2. Pote pridelit
pripojne
>misto (Disk Druid) a uz neformatovat.

tak jsem to zkousel dle Vasi rady,ale bude tam nekde jeste mensi
zaludnost :-),
protoze ja potrebu naformatovat disk,ktery je na diskovem
poli,respektive v systemu je jako
zarizeni /dev/rd/c0d0pX (disk druid mi to take tak ukazuje),ale kdyz se
prepnu na konzoli,
tak zarizeni /dev/rd/c0d0p neexistuje. Pripisoval bych to tomu, ze
instalacni program mountuje nejaky svuj rootfs a toto zarizeni asi najdu
nekde jinde. Muzete mi nekdo poradit kde ??

dekuji Roman Mosnicka