framebuffer - s3 virge/dx

Robert Reznicek drobosoft na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 30 11:03:45 CEST 2001

>  : uz jsem se to tam snazil dat v hexa i v desitkovy a nic :(
>  : jedine kdyz rucne zavedu modul pro vga 16, tak to jede, ale

> a si si isty ze videokarta podporuje vesa2 ?
> (a nie len vesa 1)

Taky bych pochyboval o podpore VESA2 ze strany Virge/DX. Ve
windows
(nebo v
dosu) to vyzadovaly naky hry a slo to jenom se SciTech Display
Doctorem.

dx urcite vesa2 podporuje, je uvedena ve framebuffer howto jako
podporovana, na webu jsem si ji nasel a take tam je vesa 2 a
hlavne jde zavest fb modul pro vga16. jen nevim proc se ten
driver neaktivuje kdyz je zakompilovan do jadra, kdyz jako modul
zavest jde. nebyla nahodou u starsich jader moznost zkompilovat
ho take jako modul?

-----
Hrajte on-line hry na http://herna.centrum.cz
Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz