ethtool na SUSE 7.1 pro Sparc

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Srpen 30 11:24:11 CEST 2001

   From: Jan Svec <jenik na jikos.cz>
   Date: Thu, 30 Aug 2001 10:30:10 +0200 (CEST)

Zdravím,

   > stahl jsem si program ethtool pro Sparc, nainstaloval na Suse 7.1 pro
   > Sparc a zkusil spustit ./ethtool eth0, ale program mi hodil chybu
   > Cannot get current device settings: Invalid argument. nevite nekdo co s
   > tim ? Potrebuji na tom Sunu prepnout sit. kartu na full duplex a tohle je
   > jedina cesta o ktere vim (bohuzel nefunguje). Na Solarisu bych to udelal
   > bez problemu, ale na Linuxu o nicem jinem nevim.

můžete nám poslat více detailů? Např. ifconfig eth0 a strace ethtool
eth0. Na mém stroji to funguje (nicméně to už není 7.1).

pavel na sparc:~ > ethtool eth0
Settings for eth0:

        Supported ports: [ TP MII ]
        Supported link modes:   10baseT/Half 10baseT/Full
                                100baseT/Half 100baseT/Full

        Supports auto-negotiation? Yes
        Speed: 100Mb/s
        Duplex: Full
        Port: Twisted Pair
        PHYAD: 0
        Transceiver: internal
        Auto-negotiation: on
--
Pavel Janík

printk("MASQUERADE: No route: Rusty's brain broke!\n");
                  -- 2.4.3 /ipv4/netfilter/ipt_MASQUERADE.c