Emulator Palm Pilota

Martin Brachtl brachtl na redgrep.cz
Čtvrtek Srpen 30 10:31:00 CEST 2001

Pavel Janík wrote:

>   From: Michal Krause <michal na krause.cz>
>   Date: Wed, 29 Aug 2001 15:16:05 +0200
>
>Ahoj,
>
>   > Kompiloval jsem ho na RH 7.0 a chovalo se to podobne. Po delsim hledani
>   > jsem nekde zjistil, ze je treba vyhodit optimalizace ze vsech Makefile.
>   > Bohuzel je to uz docela dlouho, co jsem si s tim hral, takze si
>   > nepamatuju uplne presne, jestli staci jenom vyhodit prepinac -Ox nebo
>   > jestli se s tim delalo jeste neco dalsiho.
>
>a je ten gcc poslední z updates?

Vcera jsem to prekladal na RH7.1. Stacilo pred ./configure nastavit
promene CC a CXX na kgcc.

export CC=kgcc
export CXX=kgcc
./configure

FLTK jsem instaloval ze suse. Akorat bylo jeste potreba pridat k
linkovani -lGL.

  Martin Brachtl                 |    RedGrep, Ltd.
  PDA, Unix, {Inter|intra}net    |    Prague, Czech Republic
  e-mail: mailto:brachtl na redgrep.cz
  www:    http://www.redgrep.cz/