RH71 problem s diskem

Martin Dostal dostal na adt.cz
Čtvrtek Srpen 30 11:56:44 CEST 2001

Zdravim

Nedavno jsem instaloval RH71 (en) na PentiumII/400 celkem normalni
konfigurce s IDE diskem. Predtim na tom behal bezproblemu RH62. uz jsem
to mel davno hotove, ale po jednom restartu server nenabehl s hlasenim
ze nema fstab. ve fstab bil NAPROSTY ZMATEK. Vypadalo to jako nejake
data, proste zmatek. napsal jsem fstab znova a je to OK.

Dneska jsem ten samy RH71 instalovan na celeron/800 a stalo se mi
necopodobneho, akorat se mam binarni zmatek skoro ve vsech souborech v
/etc/ a vsude jinde taky. V single user to ale nabehne. Jinak CD s RH71
jsou v poradku. nestalo se to nekomu, nebo nevite co s tim. Ja do toho
docela dost vidim, ale s timhle jsem se jeste nesetkal.

    M.D.