o pardon

Martin Dvorak martin.dvorak na jasnet.cz
Čtvrtek Srpen 30 13:16:06 CEST 2001

dd,
kdyz pominu, ze jsme mu poradili viz :
moje rada, ze v preferencich netscape se da nastavit proxy server...
a nazor pana lebedy, ze potrebuje pri autentifikaci pres heslo ms proxy
clienta, ktery je pouze pro win a dalsi se neozval...
tak nevim co dodat...
zdravi martin dvorak