ANNOUNCE: Nove KDE 2.2 v nabidce sluzby Linux-CD!

Čtvrtek Srpen 30 14:47:57 CEST 2001

> Bohuzel, na zadnem nam znamem miste se binarni balicky pro verzi 6.2
> nenachazeji.
>
> Presto ale nemusite byt smutny, reseni by melo existovat v podobe
> kompilace ze zdrojovych kodu.

	A v cem je tedy problem ze spec filu vybuildit rpm pro RH 6.2 a nabizet
ho uzivatelum? V dnesni dobe stahovat balicky z Internetu a palit je za
'manipulacni' poplatek v radove stokorunach (+ postovne) dokaze kazdy (i
znackova media kupovana na spindlech (120ks) + krabicka stoji do 20 Kc -
to jen pro orientaci), kdo ma patricne tlustou linku?

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno