ANNOUNCE: Nove KDE 2.2 v nabidce sluzby Linux-CD!

Martin Javorsky info na Linux-CD.cz
Čtvrtek Srpen 30 16:05:10 CEST 2001

Dne čt 30. srpen 2001 14:47 Ing. Pavel PaJaSoft Janousek
napsal(a):

> 	A v cem je tedy problem ze spec filu vybuildit rpm pro
> RH 6.2 a nabizet ho uzivatelum? V dnesni dobe stahovat

problem cislo 1 - neni RH-6.2. Mozna to zni smesne, ale
neni a kdyby byl neni kam nainstalovat. Ale pokusime se ho
nekam nacpat, abychom mohli ubalit rpm.

problem cislo 2 - neni tolik casu. Az se tomu bude nekdo
venovat fulltime, pak prosim.

problem cislo 3 - nejsou lidi na udrzbu/aktualizaci. Pokud
zavitate na stranky Linux-CD. Zjistite, ze skutecne
nenabizime RH-6.2 a z toho snad logicky vyplyva, ze ani KDE
pro 6.2 neni prioritni. To, ze jsem slibil pokus o ubaleni
rpm pro RH-6.2, je nase dobra vule.

> balicky z Internetu a palit je za 'manipulacni' poplatek
> v radove stokorunach (+ postovne) dokaze kazdy (i
> znackova media kupovana na spindlech (120ks) + krabicka

mate spatne informace, na spindlu je vetsinou stovka medii.
Mozna ze u Vas se to prodava v nasobcich tuctu, ale pak by
bylo vhodnejsi, aby jich tam byl veletucet (144).

> stoji do 20 Kc - to jen pro orientaci), kdo ma patricne
> tlustou linku?

Muzete zacit, prave jste odhalil nasi strategii.

Asi Vam to jeste nedoslo, ale tohle neni aktivita, ktera by
nekoho uzivila. Howgh, tesim se na flame, kterou zase nekdo
rozdmycha.

					M.J.