Prehrivani procesoru -> jeho chyby

Miroslav Frank sadsoul na linuxfreemail.com
Čtvrtek Srpen 30 20:13:59 CEST 2001

    Ahoj,

  nedavno tu byl diskutovan problem ze nejde zkompilovat
  kernel a bylo to kvuli tomu, ze se procesor prehrivel.

  Je to trochu offtopic, ale zaujalo me to. Je jasne,
  ze pri prehrati procesoru zacne chybovat, je to preci
  jen mikro technologie, ktera je silne citliva, ale
  i pres to ze to je bezpochyby zajimave tema, jsem
  o tom jeste nikdy nic necetl, ani neznam nikoho kdo
  by se o to zajimal. Dokazal by jste nekdo nejak
  presneji popsat, co se v situaci prehrivani
  procesoru deje?

  Diky
--
Best regards,

 Miroslav ,,SadSoul'' Frank

| -  -  - +++ Miroslav ,,SadSoul'' Frank +++ -  -  - |
|A member of Gnumaniacs maintainers/developers group.|
|A Linux wannabe user, guitar player and lamer       |
|(who isn't, Linus?).                                |