ANNOUNCE: screentest 1.0

Pavel Machek pavel na suse.cz
Čtvrtek Srpen 30 16:38:17 CEST 2001

Ahoj!

> co by se na tu disketu vesel. Idelani na tohle byla mala disketa s DOSem a
> prislusny testovaci program psany v asm co ty VESA mody a jine dalsi
> postupne volal - ale uz jsem ho ztratil(kdysi prisel na nejakem vyberu
> utilit z nejakeho casopisu jako SWN ci CHIP nebo tak nejak).

Proc s dosem? Linuxovy vesafb poslouzi stejne dobre, a sdisketou by
nemel byt problem. Nevyhoda: bude potreba reboot na zmenu videomodu.

Vzhledem k tomu ze vesa ty mody poskytuje pouzitelne asi 3, nemuselo by
to tolik vadit ;-)
--
Philips Velo 1: 1"x4"x8", 300gram, 60, 12MB, 40bogomips, linux, mutt,
details at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/velo/index.html.