Routovani: "kradeni" packetu z ethernetu?

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Srpen 31 10:02:13 CEST 2001

janda na mendelu.cz (Petr Janda) writes:

> Dobry den resim problem,
> kterak pripojit pocitac do site nasledujicim zpusobem
>
>         ----+------ ethernet sit 192.168.74.0
>          +--+--+    eth0  192.168.74.238
>          |     |      muj router - tady chci filtrovat pakety
>          +--+--+    eth1
>          +--+--+    eth0  192.168.74.210
>          |  P  |     - pripojovany pocitac
>          +-----+
>
> Potiz je v tom ze P by mel byt verejne pristupny.
> Dost se v tom placam, melo by to snad jit pres proxyARP (diskutovalo se i
> v teto konferenci). Dosahl jsem toho, ze
> [...]

Routovani zapnute mate? (cat /proc/sys/net/ipv4/ip_forward).

A jeste: tcpdump is your friend :-)

Pak zapnout firewall na forward chainu na accept a sledovat, jestli
neco prochazi (popripade to logovat).

Brno, Czech Republic