VPN + routing (dlouhe)

Pátek Srpen 31 10:20:53 CEST 2001

> V tom je prave ten problem. Ja nejprve zkousel VTun, ale vysledek byl uplne
> stejne ... Delam zrejme nekde nejakou trivialni botu, ale pro oci nevidim.

	Pokud postavite proti sobe 2 linuxy ci Linux + Windows ci Linux + PIX,
doporucuji (za predpokladu, ze secury gateway konci na routeru (cast
protokolu se blbe maskaraduje)) jednoznacne FreeSWAN
(http://www.freeswan.org/) - coby implementace IPsec protokolu - jedna
se o standardni transportni protokol. Zakladni konfigurace je otazka cca
10 radku v /etc/ipsec.conf.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno